Voor AEGIR-Marine moesten we een manier vinden hoe we hun FKM O-ringen konden hergebruiken. Ons idee was om kleine korrels FKM te verwerken in het buitenste laagje van HVDC kabels die worden gebruikt voor bijvoorbeeld windmolenparken op het water. Ons project in de Groene Groeiers podcast (rond 22:00)
Van Shell mochten we zelf een project voorstel doen uit verschillende project categorieën. Wij kozen voor marketing met als onderzoeksvraag: 'Hoe krijgt Shell een groener imago door marketing?'. Ons idee was om een puntensysteem te maken voor wanneer je groen tankt en hiermee mensen te stimuleren groen te (gaan) rijden. Ook wilden we een boom planten wanneer een klant een bepaald aantal punten zou behalen. Zie meer!
Voor De Krekerij moesten we een marketing plan bedenken voor hun producten. Ons idee was om te focussen op mensen van 24 tot en met 30 en we wilden vooral adverteren op sociale media. Voor dit project heb ik een videopresentatie geëdit, omdat we tijdens de presentaties in lockdown zaten. Lees de project reflectie!
Dit project was georganiseerd door EurekaCup in samenwerking met Defensie. De opdracht was om een 'Zero Footprint' militair kamp (een kamp waar niks van achterblijft) te ontwerpen. Wij bedachten een verplaatsbare cirkel die waardoor er weinig achter zou blijven en er goed zicht zou zijn aan alle kanten van het kamp. Onze school mocht twee teams sturen naar Den Haag waar het beste team de EurekaCup zou winnen en ons team werd mede-gekozen om onze school te representeren. Helaas hebben we niet gewonnen, maar het was al heel leuk om mee te mogen doen. Lees de project reflectie!